• 25.03.10, 17:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku teede projekteerimishanke võitis Sweco

Projekteerimisfirma Sweco Projekt võitis maanteeameti poolt välja kuulutagud Saku riigimaanteede projekteerimise riigihanke.
Projekti esitamise tähtaeg on 30. august, misjärel korraldab maanteeamet ehitushanke.
Projekteerimisfirma koostab Saku vallas Saku-Tõdva ja Tõdva-Hageri teede remondi ja kergliiklusteede projektid, mis hõlmavad 11,5 km maanteid ja kergliiklusteid.
„Saku vallas jätkub 2006. aastal alguse saanud teede remont. Meie tööprojektide järgi remonditakse murenenud, võrkpragudega ning aukudega teekate. Lõiguti tuleb teekatet ning muldkeha laiendada lähtudes nõutavast IV maantee klassist. Parandatakse külgnähtavust, projekteeritakse Tõdva ristmiku uus lahendus, lähtudes prognoositud liiklusintensiivsusest ning kergliiklustee Tõdva  ristmikust Kajamaa koolini. Lisaks projekteeritakse bussipeatused Saku vallavalitsuse poolt ette näidatud kohtadesse. Samuti nähakse ette ka mahasõitude korrastamine ning ristmike välja ehitamine kohalike teede ristumisel,“ selgitas Sweco Projeki projektijuht Henri Toom. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 18:04
Millised on olnud materjalide tarnete väljakutsed Rail Baltica trassi ehitamisel?
Elektrimaterjalide hulgimüüja W.EG. Eesti ja kaablitootja Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele