• 15.03.10, 09:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Energiatõhusus vajab standarde ja kliendi teadlikkust

Reedel, 12. märtsil toimunud  toimunud seminar „Hoone ja energiatõhusus“ tõi välja Eesti energiatõhusate hoonetega tegelevate ettevõtete probleemid, eesmärgiga suurendada nende ettevõtete konkurentsivõimet maailmaturul.
Seminari töögruppides tõstatasid ettevõtjaid mitu valdkonnale olulist probleemi ning otsisid neile võimalikke lahendusvariante. Teiste seas tõsteti esile mitme energiatõhusust arvestava standardi puudumist, vajadust riigi tasandil kehtestatud normide järele ja klientide teadlikkuse tõstmist. Tõdeti ka, et suurtele välisturgudele minekuks tuleb panustada oluliselt rohkem ettevõtetevahelisele koostööle.
„Maailma praegune majandusolukord soosib ettevõtteid, kes suudavad teha koostööd ning kes panustavad valdkondlikele teadmistele. Kuigi probleeme ja teemasid püstitati väga palju oli seminaril tunda suurt huvi ettevõtete ja organisatsioonide vaheliseks koostööks. Oluliseks peeti ka valdkondlikku koolitust ja eelkõige võimalust tutvuda väljaspool Eestit tegutsemise võimalustega,“ selgitas seminari korraldanud Kliima- ja energiaagentuuri juht Kristiina Rebane.
Seminaril esinesid ettekannetega valdkonna juhtivad spetsialistid ja ettevõtete tugiorganisatsioonide esindajad. Teiste seas Ilmar Pralla EASist, Kristiina Rebane Kliima- ja energiaagentuurist, Tõnu Mauring Tartu Ülikoolist, Teet Tark Tallinna  Tehnikaülikoolist, Jüri Soolep Eesti Kunstiakadeemiast ja Lauri Peetrimägi Tallinna Tehnikakõrgkoolist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 10:38
Tammer 30: Eesti väiketootjast Skandinaavia tööstuse usaldusväärseks partneriks
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele