Merko Ehitus insenerehituse üksuse direktori Arno Eliase sõnul kavatseb ettevõte paekivi veoga valmis saada juuli lõpuks, kirjutab Saarlane.ee.
Mandrilt ehitusmaterjalide vedu on tingitud tema sõnutsi asjaolust, et Hiiumaal ei ole paekarjääre, millel oleks kehtiv kaevandusluba. „Tööd tehakse peamiselt tööpäevadel, sest tööpäeviti toimub ka muu kaubavedu. Nädalavahetusel on targem parvlaevu pikkade veostega mitte koormata,” viitas ta ka teistele laevakasutajatele. Elias selgitas, et üks pikk veoauto võtab korraga ära paarikümne sõiduauto massilimiidi, mis tekitaks Hiiumaa ja mandri vahel liiklejatele lisaprobleeme.
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.