Merko Ehitus insenerehituse üksuse direktori Arno Eliase sõnul kavatseb ettevõte paekivi veoga valmis saada juuli lõpuks, kirjutab Saarlane.ee.
Mandrilt ehitusmaterjalide vedu on tingitud tema sõnutsi asjaolust, et Hiiumaal ei ole paekarjääre, millel oleks kehtiv kaevandusluba. „Tööd tehakse peamiselt tööpäevadel, sest tööpäeviti toimub ka muu kaubavedu. Nädalavahetusel on targem parvlaevu pikkade veostega mitte koormata,” viitas ta ka teistele laevakasutajatele. Elias selgitas, et üks pikk veoauto võtab korraga ära paarikümne sõiduauto massilimiidi, mis tekitaks Hiiumaa ja mandri vahel liiklejatele lisaprobleeme.
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.