Merko Ehitus insenerehituse üksuse direktori Arno Eliase sõnul kavatseb ettevõte paekivi veoga valmis saada juuli lõpuks, kirjutab Saarlane.ee.
Mandrilt ehitusmaterjalide vedu on tingitud tema sõnutsi asjaolust, et Hiiumaal ei ole paekarjääre, millel oleks kehtiv kaevandusluba. „Tööd tehakse peamiselt tööpäevadel, sest tööpäeviti toimub ka muu kaubavedu. Nädalavahetusel on targem parvlaevu pikkade veostega mitte koormata,” viitas ta ka teistele laevakasutajatele. Elias selgitas, et üks pikk veoauto võtab korraga ära paarikümne sõiduauto massilimiidi, mis tekitaks Hiiumaa ja mandri vahel liiklejatele lisaprobleeme.
Seotud lood
Tallinna südamesse, otse sadama kõrvale, kerkib kaasaegne äri- ja elukondlik kvartal. Projekti arendab US Real Estate, ehitussüvendi peatöövõtjaks on Bildgren Ehitus ning automatiseeritud jälgimissüsteemide paigaldusel osales GEO-Instruments Polska – automatiseeritud geotehniliste, konstruktsioonide ja keskkonnaseire süsteemidele spetsialiseerunud ettevõte, mis pakkus terviklikku mõõtelahendust keerukate geotehniliste tööde teostamiseks kaevetööde toestamise käigus.