Merko Ehitus insenerehituse üksuse direktori Arno Eliase sõnul kavatseb ettevõte paekivi veoga valmis saada juuli lõpuks, kirjutab Saarlane.ee.
Mandrilt ehitusmaterjalide vedu on tingitud tema sõnutsi asjaolust, et Hiiumaal ei ole paekarjääre, millel oleks kehtiv kaevandusluba. „Tööd tehakse peamiselt tööpäevadel, sest tööpäeviti toimub ka muu kaubavedu. Nädalavahetusel on targem parvlaevu pikkade veostega mitte koormata,” viitas ta ka teistele laevakasutajatele. Elias selgitas, et üks pikk veoauto võtab korraga ära paarikümne sõiduauto massilimiidi, mis tekitaks Hiiumaa ja mandri vahel liiklejatele lisaprobleeme.
Seotud lood
Elektrimaterjalide hulgimüüja
W.EG. Eesti ja kaablitootja
Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.