MTÜ Soela Sadama Selts tellimusel valmis Soela sadama detailplaneering, mis näeb ette ajale jalgu jäänud Soela sadama rekonstrueerimise 50 kohaga paadisadamaks, vahendab Oma Saar.
Hiiumaa firma DAGOpen OÜ Projektbüroo koostatud detailplaneeringu eesmärk on muuta hetkel 1–2-m faarvaatri sügavusega paadisadam nn rannasadamaks faarvaatri keskmise sügavusega 2–3,5 m ja luua võimalused kuni 24-m kogupikkusega veesõidukite vastuvõtmiseks.
Lisaks ehitatakse sadamasse sadamahooned koos teenindavate rajatistega ning rekonstrueeritakse ja laiendatakse sadama mererajatisi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.