MTÜ Soela Sadama Selts tellimusel valmis Soela sadama detailplaneering, mis näeb ette ajale jalgu jäänud Soela sadama rekonstrueerimise 50 kohaga paadisadamaks, vahendab Oma Saar.
Hiiumaa firma DAGOpen OÜ Projektbüroo koostatud detailplaneeringu eesmärk on muuta hetkel 1–2-m faarvaatri sügavusega paadisadam nn rannasadamaks faarvaatri keskmise sügavusega 2–3,5 m ja luua võimalused kuni 24-m kogupikkusega veesõidukite vastuvõtmiseks.
Lisaks ehitatakse sadamasse sadamahooned koos teenindavate rajatistega ning rekonstrueeritakse ja laiendatakse sadama mererajatisi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.