• 01.02.10, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Masu büroosisustuse tellimusaega ei vähenda

Büroosisustus OÜ juht Uku Vilu ütles, et hoolimata masust pole sisustuse tellimisajad lühenenud, sest ka teenusepakkujaid on vähemaks jäänud.
Vilu ütles, et keskmist ooteaega on raske välja tuua, kõik sõltub tootest. Kui on tegu standardtootega, saab klient mööbli kätte nädalaga. Ent eritellimusel võib minna kuu või poolteist.
Vilu märkis, et kui kümme aastat tagasi sooviti peamiselt standardset mööblit, siis paar aastat tagasi trend pöördus ning neid, kes soovivad eritellimusel sisustust, on enamuses.
Vilu sõnas, et peamiselt on nende klientuur väikefirmad, suuri tellimusi on vähe. „Eks masu ikka on, aga nälja päris ei jää,“ iseloomustas ta olukorda turul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hinnad on tema sõnutsi  vähe langenud, kõigest 5 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.25, 14:17
Ruukki akustilised lahendused parandavad inimeste heaolu ja tööviljakust
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele