Ettevalmistatavas riigi teehoiukavas ja 2010. aasta eelarves on Muhu saare Soonda–Hellamaa lõigule planeeritud ca 700 meetri pikkuselt tolmuvaba kate.
Maanteeameti pressiesindaja Allan Kasesalu ütles Oma Saarele, et samuti oli riigikogu liikme Imre Sooääre ja maanteeameti peadirektori Tamur Tsäkko kohtumisel jutuks, et Muhu vallavalitsus taotleb Koguva karjäärile kaevandamisluba ja kui see õnnestub, saab Muhus asuvate riigiteedega kiiresti midagi kapitaalsemat ette võtta.
Lisaks lubas Tsäkko maanteeameti eelarvest rahastada Liiva–Piiri jalgrattateed, kui vald on nõus seal oma kulul tänavavalgustuse paigaldama. Allan Kasesalu sõnul eeldab kergliiklustee ehitamine koostööd vallaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?