• 28.01.10, 11:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muhu saab asfaltteid juurde

Ettevalmistatavas riigi teehoiukavas ja 2010. aasta eelarves on Muhu saare Soonda–Hellamaa lõigule planeeritud ca 700 meetri pikkuselt tolmuvaba kate.
Maanteeameti pressiesindaja Allan Kasesalu ütles Oma Saarele, et samuti oli riigikogu liikme Imre Sooääre ja maanteeameti peadirektori Tamur Tsäkko kohtumisel jutuks, et Muhu vallavalitsus taotleb Koguva karjäärile kaevandamisluba ja kui see õnnestub, saab Muhus asuvate riigiteedega kiiresti midagi kapitaalsemat ette võtta.
Lisaks lubas Tsäkko maanteeameti eelarvest rahastada Liiva–Piiri jalgrattateed, kui vald on nõus seal oma kulul tänavavalgustuse paigaldama. Allan Kasesalu sõnul eeldab kergliiklustee ehitamine koostööd vallaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele