Ettevalmistatavas riigi teehoiukavas ja 2010. aasta eelarves on Muhu saare Soonda–Hellamaa lõigule planeeritud ca 700 meetri pikkuselt tolmuvaba kate.
Maanteeameti pressiesindaja Allan Kasesalu ütles Oma Saarele, et samuti oli riigikogu liikme Imre Sooääre ja maanteeameti peadirektori Tamur Tsäkko kohtumisel jutuks, et Muhu vallavalitsus taotleb Koguva karjäärile kaevandamisluba ja kui see õnnestub, saab Muhus asuvate riigiteedega kiiresti midagi kapitaalsemat ette võtta.
Lisaks lubas Tsäkko maanteeameti eelarvest rahastada Liiva–Piiri jalgrattateed, kui vald on nõus seal oma kulul tänavavalgustuse paigaldama. Allan Kasesalu sõnul eeldab kergliiklustee ehitamine koostööd vallaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.