Bauhofi kaubamärgi all tegutseva Ehitus Service juht Jaanus Vihand kinnitas, et seoses majandussurutisega on kauplustes varguste hulk suurenenud.
„Selline seos on olemas küll,“ kinnitas ta ning lisas, et varguste iseloom sõltub paljuski pigem hooajast - kevadel eelistatakse ühte kaupa, sügisel teist.
Ta kinnitas, et on seetõttu turvameetmeid tõhustanud ja neid arendatakse ka pidevalt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jaanuari alguses avati Tallinna Bauhofi kaupluses Drive-IN ladu ehk nn sissesõiduteenus, mis on sõiduauto või väikese kaubikuga kliendile võimaluseks saada kaup kätte otse laost.
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.