Ehituspoodide kampaaniad on eelkõige suunatud ikkagi jaekliendile, ehitusfirmasid need kuigivõrd ei puuduta, kuna materjal ostetakse otse tootjalt.
SRV tegevjuht Margus Mändmets ütles, et nemad hangivad omad materjalid enamuses allhankijate kaudu või siis suuremate hangete puhul otse tootjailt/edasimüüjailt. „Seega ei mõjuta kaupluste kampaaniad meid kuigivõrd,“ märkis ta.
Ferdmasteri tegevjuht Meelis Tint oli sama meelt. Ta ütles, et ehituspoodide kampaaniad ei mõjuta ilmselt ka 10mehelist väikefirmat. „See on eratarbija pidu,“ märkis ta.
Suuremate tarnete osas eelistab Ferdmaster jõuda tootjani või vähemalt maaletoojani. „Nii palju kui on tootjaid ja maaletoojaid, niipalju on meil ka partnereid materjalide hankimiseks. Vahel on vaja Opelit, vahel Mercedest,“ tõi ta näite.
PERI juhatuse esimees Raivo Vesiaid ütles, et nende kindel partner on emaettevõte, kust materjali saamine ei ole probleem. „Tänane, palju suurem probleem on olemasoleva laojäägi realiseerimine antud turusituatsioonis,“ tõi ta välja.
Seotud lood
Riias püüab pilke arhitekt Wilhelm Ludwig Bockslaffi loodud juugendstiilis kortermaja, mille renoveerimisel kasutati
bauroc RENOVE plaate. Väljapaistva Riia arhitekti Wilhelm Ludwig Bockslaffi tööde hulgas on 30 mitmekorruselist elu- ja ühiskondlikku hoonet ning mitmeid tööstushooneid. Peaaegu iga tema projekt on omal moel unikaalne, nii ka Riia kesklinnas aadressil Lienes 7 asuv kortermaja.