• 11.12.09, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehitajaid ei morjenda poodide allahindluskampaaniad

Ehituspoodide kampaaniad on eelkõige suunatud ikkagi jaekliendile, ehitusfirmasid need kuigivõrd ei puuduta, kuna materjal ostetakse otse tootjalt.
SRV tegevjuht Margus Mändmets ütles, et nemad hangivad omad materjalid enamuses allhankijate kaudu või siis suuremate hangete puhul otse tootjailt/edasimüüjailt. „Seega ei mõjuta kaupluste kampaaniad meid kuigivõrd,“ märkis ta.
Ferdmasteri tegevjuht  Meelis Tint oli sama meelt. Ta ütles, et ehituspoodide kampaaniad ei mõjuta ilmselt ka 10mehelist väikefirmat. „See on eratarbija pidu,“ märkis ta.
Suuremate tarnete osas eelistab Ferdmaster jõuda tootjani või vähemalt maaletoojani. „Nii palju kui on tootjaid ja maaletoojaid, niipalju on meil ka partnereid materjalide hankimiseks. Vahel on vaja Opelit, vahel Mercedest,“ tõi ta näite.

Artikkel jätkub pärast reklaami

PERI  juhatuse esimees Raivo Vesiaid ütles, et nende  kindel partner on emaettevõte, kust materjali saamine ei ole probleem. „Tänane, palju suurem probleem on olemasoleva laojäägi realiseerimine antud turusituatsioonis,“ tõi ta välja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 10:38
Tammer 30: Eesti väiketootjast Skandinaavia tööstuse usaldusväärseks partneriks
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele