• 30.11.09, 12:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kirblasse rajatakse jalakäijate tunnel

Kui kõik läheb plaani kohaselt, rajatakse tuleval suvel Kirblasse maantee alla jalakäijate tunnel ja veidi üle kilomeetri kergliiklusteed, vahendab Lääne Elu.
Lääne regionaalne maanteeamet on valmis rajama tuleval suvel Kirblasse maantee alla tunneli ja maantee äärde valgustatud kergliiklustee, et muuta selle kandi jalakäijaile liiklemine ohutumaks, selgitas Haapsalu esinduse peaspetsialist Urmas Robam.
Projekti kohaselt peaks valgustatud tunnel tulema Kirbla kauplusest 30–40 m Lihula poole. Robami sõnul teeb maantee selles kohas kerge kurvi ja nähtavus pole kõige parem. Elumajad aga on ühel pool, kauplus ja töökohad teisel pool teed ning inimesed ületavad pidevalt tiheda liiklusega teed.
Projekti kohaselt on raudbetoonist tunnel 4 m lai ja 2,6 m kõrge, pikkust on tal ligi 15 m. Kui tunnel rajatakse, on Kirblas liiklus 1,5–2 kuud häiritud. Tunnelit kaevatakse poole tee kaupa, nii et avatud on vaid üks liiklussuund. Ehitus võtab aega, sest betoon vajab kivistumiseks samuti aega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Robami sõnul on see esimene jalakäijate tunnel Läänemaal. Tartu ümber on mitu sellist tunnelit, lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.25, 14:17
Ruukki akustilised lahendused parandavad inimeste heaolu ja tööviljakust
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele