Nordecon Infra lõpetas Järvamaal 4,6 kilomeetri pikkuse Türi-Kirna teelõigu remonditööd, mille maksumuseks kujunes 30,7 miljonit krooni koos käibemaksuga.
„Viimaste aastate tee-ehitusobjekte võrreldes saame oma mõõtmistulemuste andmetele tuginedes öelda, et see Türi ja Paide linnade vahele rajatud teelõik on üks tasasemaid, kui isegi mitte kõige tasasem teelõik Eestis,“ ütles Nordecon Infra ASi juhatuse liige, teedeehituse direktor Jaanus Taro. „Liiklejale peaks uus tee igati turvalist sõidunaudingut pakkuma. Ilmselt pole vaja enam lisada, et iga kaasaegne teeremont toob samuti kaasa liiklemisolude märgatava paranemise jalakäijatele ja jalgratturitele.“
Jaanus Taro sõnul korrastati ehitustööde käigu teeäärne maa-ala, ehitati 434 jooksva meetri pikkuses truupe, rajati uusi kraave, uuendati sõidutee muldkeha ning rajati sellele uus kolmekordne asfaltbetoonkatend 4,6 kilomeetri ulatuses. Täiendavalt rajati 3,15 kilomeetrit uut valgustatud kõnniteed, millele lisaks korrastati olemasoleval kõnniteel tänavavalgustust 1,3 kilomeetri ulatuses.
Seotud lood
Nordeconi aktsia väärtus on oma eelmise kevade põhjast kasvanud neljakordseks.
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?