Nordecon Infra lõpetas Järvamaal 4,6 kilomeetri pikkuse Türi-Kirna teelõigu remonditööd, mille maksumuseks kujunes 30,7 miljonit krooni koos käibemaksuga.
„Viimaste aastate tee-ehitusobjekte võrreldes saame oma mõõtmistulemuste andmetele tuginedes öelda, et see Türi ja Paide linnade vahele rajatud teelõik on üks tasasemaid, kui isegi mitte kõige tasasem teelõik Eestis,“ ütles Nordecon Infra ASi juhatuse liige, teedeehituse direktor Jaanus Taro. „Liiklejale peaks uus tee igati turvalist sõidunaudingut pakkuma. Ilmselt pole vaja enam lisada, et iga kaasaegne teeremont toob samuti kaasa liiklemisolude märgatava paranemise jalakäijatele ja jalgratturitele.“
Jaanus Taro sõnul korrastati ehitustööde käigu teeäärne maa-ala, ehitati 434 jooksva meetri pikkuses truupe, rajati uusi kraave, uuendati sõidutee muldkeha ning rajati sellele uus kolmekordne asfaltbetoonkatend 4,6 kilomeetri ulatuses. Täiendavalt rajati 3,15 kilomeetrit uut valgustatud kõnniteed, millele lisaks korrastati olemasoleval kõnniteel tänavavalgustust 1,3 kilomeetri ulatuses.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Nordeconi aktsia väärtus on oma eelmise kevade põhjast kasvanud neljakordseks.
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.