Kagumerk tegevjuht Sulev Muru ütles, et kõige rohkem on odavnenud abitööjõud, ka töölised on sellega nõus.
„Katseajal ja noored löövad läbi vaid ületunnitööl ja puhkepäevadel,“ osutas ta.
Tõma sõnul valitseb trend, et mida kõrgem kvalifikatsioon ja laiem profiil ning kauem seda leiba söönud,seda hinnatum on see tööjõud.
„See kehtib ka masinameeste kohta, kes ikka on hea käega ja täpse silmaga, see saab tööd- lausa nõutakse seda meest ja oodatakse millal ta jõuab sellele objektile,“ kinnitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.