Sadamate rekonstrueerimiseks on praegu ülihead rahalised võimalused, mis täidavad ehitusturu madalseisus ka ehitajate taskuid.
Sadamaid omavad omavalitsused on aga võtnud aastatepikkuse mõtlemisaja ja nii on oht soodne võimalus maha magada.
"Meil on kasutada suured ELi rahad - 480 miljonit krooni ühtekuuluvusfondist," rääkis ASi Saarte Liinid juhatuse esimees Ants Tammleht. Selle raha eest käivad praegu Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ja Rohuküla sadamate rekonstrueerimistööd. Saarte Liinid on teinud 21 hanget ja 3-4 on veel teha.
Osalejaid on kõige enam olnud 14, ehitajate tung objekti saamiseks on suur. Tammlehe sõnul tehakse ka alapakkumisi, mis hiljem tekitavad probleeme nii tellijatele, ehitusjärelevalvele kui ka ehitajale endale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe lähemalt tänasest ehituse rubriigist.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?