Maanteeamet algatas konkursi Eestit ja Venemaad Narvas ja Ivangorodis ühendava Sõpruse silla projekteerimiseks ja remontimiseks.
See aga ei tähenda, et Venemaa ja Eesti vahele uue silla ehitamine on päevakorralt maas.
Sõpruse silla kapitaalremont peab tagama selle remondijärgse kasutamise vähemalt 30 aastaks.
Nagu on öeldud hanketeates, ei ole piiriületuskohana kasutatav Sõpruse sild avariiolukorras, kuid vajab kapitaalremonti. Projektlahendus peab ette nägema silla projektijärgse kandevõime taastamise, hõlmates vundamentide, sammaste, sillateki ja teiste konstruktsioonide remonti. Lahendused peavad tagama silla remondijärgse kasutamise vähemalt 30 aastaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.