Viimane uurimus võimalikest trassivariantidest saare ja mandri vahel näitab, et parim lahend sillana läheb üle Viirelaiu.
“Minu eelistus nii navigatsiooni kui laevaliikluse seisukohast on sillal kolm, mis läheb üle Viirelaiu,” leidis maanteeameti tellitud navigatsioonitingimuste uurimuse teinud Rein Raudsalu Oma Maale.
“Tema eelis teiste sildade ees on esiteks selles, et navigatsiooniline sildeava ehk koht, kus laevad silla alt läbi sõidavad, satub kõige sügavama ja laiema koha peale. See omakorda tähendab, et merepõhja mõju laevadele ja nende juhitavusele sel hetkel, kui need silla alt läbi lähevad, on minimaalne,” selgitas Raudsalu ja lisas, et teiseks ristub laevatee Viirelaiu trassil sillaga praktiliselt täisnurga all.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?