• 25.09.09, 13:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saare ja mandri vaheline sild oleks mõistlik ehitada üle Viirelaiu

Viimane uurimus võimalikest trassivariantidest saare ja mandri vahel näitab, et parim lahend sillana läheb üle Viirelaiu.
“Minu eelistus nii navigatsiooni kui laevaliikluse seisukohast on sillal kolm, mis läheb üle Viirelaiu,” leidis maanteeameti tellitud navigatsioonitingimuste uurimuse teinud Rein Raudsalu Oma Maale.
“Tema eelis teiste sildade ees on esiteks selles, et navigatsiooniline sildeava ehk koht, kus laevad silla alt läbi sõidavad, satub kõige sügavama ja laiema koha peale. See omakorda tähendab, et merepõhja mõju laevadele ja nende juhitavusele sel hetkel, kui need silla alt läbi lähevad, on minimaalne,” selgitas Raudsalu ja lisas, et teiseks ristub laevatee Viirelaiu trassil sillaga praktiliselt täisnurga all.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele