• 25.09.09, 13:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saare ja mandri vaheline sild oleks mõistlik ehitada üle Viirelaiu

Viimane uurimus võimalikest trassivariantidest saare ja mandri vahel näitab, et parim lahend sillana läheb üle Viirelaiu.
“Minu eelistus nii navigatsiooni kui laevaliikluse seisukohast on sillal kolm, mis läheb üle Viirelaiu,” leidis maanteeameti tellitud navigatsioonitingimuste uurimuse teinud Rein Raudsalu Oma Maale.
“Tema eelis teiste sildade ees on esiteks selles, et navigatsiooniline sildeava ehk koht, kus laevad silla alt läbi sõidavad, satub kõige sügavama ja laiema koha peale. See omakorda tähendab, et merepõhja mõju laevadele ja nende juhitavusele sel hetkel, kui need silla alt läbi lähevad, on minimaalne,” selgitas Raudsalu ja lisas, et teiseks ristub laevatee Viirelaiu trassil sillaga praktiliselt täisnurga all.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:44
Eesti firma lubab välisvoodrilaudadele 50 aastat garantiid
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele