• 22.09.09, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Majatootja: see aasta jääb madalaimaks punktiks

Moodulmajade tootja Kodumaja juhatuse esimees Lembit Lump ütles, et ehkki sel aastal jäädakse tõenäoliselt kahjumisse, on selgelt ette näha paranemist.
Lump selgitas, et nende poolt toodetavad moodulmajad eksporditakse peamiselt Norrasse, Taani ning Rootsi. „Norras on kinnisvara hinnad pöördunud tõusule, müügiperioodid lühenevad,“ märkis ta ning prognoosis, et järgmisel aastal algab seal uus tõus, mis jõuab ka Taani, Rootsi ning seejärel Soome. Eesti turu kohta oli ta järgmise aasta osas skeptiline.
„Väga palju küsitakse pakkumisi, käib uueks tõusuks valmistumine,“ ütles ta, ehkki möönis, et tööd on hetkel veel vähe.
Ettevõte sai just enne MASU algust valmis uue tehase, mis tähendab, et ollakse võimelised tegema aastas miljard krooni käivet. 2008. aastal oli Kodumaja käive kolmandik potentsiaalsest võimsusest. „Trend on kindlasti järgmine aasta üles ning see aasta on maidalaim punkt,“ sõnas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kodumaja eelmise aasta käive oli 388 miljonit krooni ning kasum 53 miljonit krooni.
Kodumaja on Kodumajatehase emafirma. AS Kodumajale kuulub veel: KM Element, KM Sverige AB, Kodumaja Projekteerimise OÜ ja Kodumaja Kinnisvaraarenduse OÜ.
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 22.09.09, 14:50
Kodumajatehas täitis kasumieesmärgi 200%
Kodumajatehase aastaaruandest selgub, et eelmisel aastal täidetei käibeesmärk 96 protsenti ning kasumieesmärk suisa 202 protsenti.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele