2008. aastal moodustas KMG Ehituse müügitulu 665 miljonit krooni ning puhaskasum 50 miljonit, mis on 2,7 korda suurem kui eelmisel aastal.
Firma aastaaruandest selgub, et firma põhieesmärgiks sel aastal on firma tegevuse säilitamine ning oluline on ka turuosa suurendamine ja kahjumi vältimine langevas turusituatsioonis. Eesti ehitusturul. Vajalik on ka klientide baasi laiendamine, et vähendada finantsriske.
Keskmine töötajate arv oli 46 ning tööjõukulud moodustasid 32 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.