Sadolini tegevjuht Piret Minn ütles, et värvide profiturg on kukkunud märkimisväärselt, kuid jaeturg toimib.
Tema sõnul paranemise märke värvimüügis profiturul veel pole, kuid jaeturg on stabiilne, ehkki hooajalisusest tingituna ei saa hetkel väga suuri üldistusi teha.
„Hinnalangust on olnud niivõrd, kuivõrd oleme teinud lühiajalisi kampaaniaid. Et meie kliendid on hulgimüüjad, siis sooduskampaaniad tarbijatele on toimunud nendega koostöös,“ märkis Minn.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.