Sadolini tegevjuht Piret Minn ütles, et värvide profiturg on kukkunud märkimisväärselt, kuid jaeturg toimib.
Tema sõnul paranemise märke värvimüügis profiturul veel pole, kuid jaeturg on stabiilne, ehkki hooajalisusest tingituna ei saa hetkel väga suuri üldistusi teha.
„Hinnalangust on olnud niivõrd, kuivõrd oleme teinud lühiajalisi kampaaniaid. Et meie kliendid on hulgimüüjad, siis sooduskampaaniad tarbijatele on toimunud nendega koostöös,“ märkis Minn.
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.