Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maatüki müük võtab aasta
Kõige rohkem kannatust peavad endiselt varuma maaga kaubitsejad, sest pakkumiste põhine maatükkide müügiperiood on pikenenud 347 päevani, selgub kinnisvaraportaali City24 statistikakeskkonnast Spot.
Äripindade keskmine müügiperiood Eestis küündib 295 päevani, suvilaid müüakse keskmiselt 260 päevaga, majad müüakse 249 päevaga ja korterid 221 päevaga.
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.