Tänavu oktoobri lõpuks valmivad Abruka sadama ümberehitustööd, mille tulemusel rajab Nordecon Betoon väikesaarele uue sadamakai koos juurdepääsuteede, parkla ning vajalike infrastruktuuridega.
„Järgmisel aastal on mereturistidel ja muidu huvilistel kasutada ilus väikesadam, mis asendab senise varisemisäärel olnud igasuguse mugavusteta ehitise. Abruka elanikele loob uus sadam paremad liikumisvõimalused aga tükk aega enne talviste jääolude saabumist,“ ütles sadama rekonstruktsioonitöödega tegeleva Nordecon Betoon OÜ juhatuse liige Mait Rõõmusaar.
„Endine sadam oli väga halvas seisus ning viimane aeg oli see korda teha – vanad konstruktsioonid poleks kaua püsti püsinud,“ ütles ehitustööde tellija AS Saarte Liinid projektijuht Arvi Nõmm. „Riigiettevõttena teeb AS Saarte Liinid pikaajalisi investeeringuplaane ning sellest tulenevalt oli järg jõudnud Abruka sadamani.“
Abruka sadamaala rekonstruktsioonitöö tellijaks on AS Saarte Liinid. Ehitustööde maksumuseks on 9,9 miljonit krooni. Käimasolevaid töid rahastab AS Saarte Liinid täies ulatuses ettevõtte omavahenditest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.