Tööde käigus ehitatakse Viitna möödasõit esimese klassi maanteeks. Selleks rekonstrueeritakse olemasolev teelõik, kaks silda ja viadukti, luuakse uus 2+2 tee koos vajalike kergliiklus- ja kogujateedega, ehitatakse üks uus sild ja kaks eritasapinnalist liiklussõlme.
Viitna ümbersõidu projekt käivitus tänavu veebruaris, mil hakati ette valmistama hankedokumente. Hanked on välja kuulutatud ning ehituseks läheb plaanide kohaselt selle aasta lõpus ja tööd peaks valmima 2011. aasta lõpuks.
Euroopa Ühtekuuluvus- ja Regionaalarengufond toetab Eesti transpordisektorit perioodil 2007-2013 9,8 miljardi krooni ulatuses. Praeguseks saanud siseriikliku toetuse taotluse rahuldamise otsused 13 transpordi infrastruktuuri arendamise projekti.
Seotud lood
Erinevatest looduskividest on teede, platside ja terrasside sillutamiseks murtud ja lõigatud kive ning plaate juba aastatuhandeid. Ka tänapäeval on see kõige keskkonnasõbralikum, vastupidavaim ja kaunim lahendus koduaias ja linnaruumis.