Tööde käigus ehitatakse Viitna möödasõit esimese klassi maanteeks. Selleks rekonstrueeritakse olemasolev teelõik, kaks silda ja viadukti, luuakse uus 2+2 tee koos vajalike kergliiklus- ja kogujateedega, ehitatakse üks uus sild ja kaks eritasapinnalist liiklussõlme.
Viitna ümbersõidu projekt käivitus tänavu veebruaris, mil hakati ette valmistama hankedokumente. Hanked on välja kuulutatud ning ehituseks läheb plaanide kohaselt selle aasta lõpus ja tööd peaks valmima 2011. aasta lõpuks.
Euroopa Ühtekuuluvus- ja Regionaalarengufond toetab Eesti transpordisektorit perioodil 2007-2013 9,8 miljardi krooni ulatuses. Praeguseks saanud siseriikliku toetuse taotluse rahuldamise otsused 13 transpordi infrastruktuuri arendamise projekti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.