• 04.09.09, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

100 miljonit maksnud teeremont sai valmis

Täna avati Nordecon Infra ASi poolt uuendatud Rõhu-Puhja 16,4 kilomeetri pikkune teelõik Tartumaal, mille ehitustööde maksumuseks kujunes koos käibemaksuga 109 miljonit krooni.
„Naljaga pooleks öelduna saab Tartu rahvas nüüd paremini Viljandi Folgile ning Viljandi rahvas Tartu Maratonile minna, kuid eks tegelikkus ongi selline  - osa suhteliselt suure liikluskoormusega kaht tõmbekeskust ühendavast maanteest sai igati kaasaegse kuue, muutus laiemaks ning loodi turvalised liiklustingimused,“ ütles Nordecon Infra ASi juhatuse liige, teedeehituse direktor Jaanus Taro. „Suuremahulise tee-ehitusega kaasneb tavaliselt ka muud kasulikku – kõrvalteed saavad kõvakatte ning teeäärsed asulad uued jalgrattateed ning valgustuse.“
Lõuna Regionaalse Maanteeameti direktor Kuno Männik lausus, et tegemist ei ole ainult ühe riigi põhimaantee lõigu remondiga, vaid sellel on oluliselt suurem tähtsus – vanast  asfaldist saadud freespuruga kaeti üle üheksa kilomeetri Puhja ja Nõo valla kruusateid, mis on nüüdsest tolmuvabad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 18:04
Millised on olnud materjalide tarnete väljakutsed Rail Baltica trassi ehitamisel?
Elektrimaterjalide hulgimüüja W.EG. Eesti ja kaablitootja Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele