Muidu samadesse piiridesse jääv külastatavus ületab siiski eelmise aasta näitajat 1000 inimese võrra.
Soome ehitusalase portaali Rakennuslehti.fi sõnul olid pühapäeval lõppenud messiga rahul nii korraldajad, eksponendid kui külastajad. Suomen Asuntomessut tegevjuht Pasi Heiskanen seletas, et vastavalt küsitlusele pidas kümnest külastajast üheksa messi heaks või koguni suurepäraseks.
Messi külastajate lõplik arv avaldatakse umbes kuu aja jooksul.
Ehk ükskord õnnestub ka meie koduriigis mõni elamuehitusmess jätkusuutlikult käima saada...?
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.