• 06.08.09, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Narva maantee tsementkattega lõik saab asfaldi

Väo-Maardu projekti raames rekonstrueeritakse 8,4 km pikkune teelõik Tallinn-Narva maanteel. Rekonstrueerimise käigus laiendatakse Tallinna poolsel osal olemasolev 4-rajaline tsementbetoonkattega maantee 6-rajaliseks asfaltbetoonkattega maanteeks.
Samuti ehitatakse 3 eritasandilist liiklussõlme (Väo, Iru-Loo, Maardu), uued sillad pirita jõele, 7 km ulatuses kogujateid ja 5 km ulatuses kergliiklusteid. Samuti parandatakse liikluskorraldust ja märgistust ning nähakse ette müraseina ehitus kaitsmaks teega külgnevaid elamuid liiklusmüra eest. Eeldatav rekonstrueerimise (ehitus ja järelevalve) kogumaksumus on 70 mln eurot ehk 1100 mln krooni (koos käibemaksuga), millest 82% rahastatakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi vahenditest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele