Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pärnus oleks vaja jalgrattateed omavahel ühendada
Pärnus on aastatega ehitatud umbes 30 kilomeetrit rattateid ja jalgrattaga sõitmine on suvepealinnas populaarne, probleemiks on aga tihti see, et rattateed pole omavahel ühendatud, kirjutab Pärnu Postimees.
Anu Heinsalu-Diževski on jalgarattal Pärnu tänavaid mõõtnud ligi kolmkümmend aastat ja leiab: kuigi arenguruumi jätkub, on olukord aastatega palju paremaks muutunud.
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?
Selle hoone ehitust alustati 1936. aastal, esimene tööpäev oli majas 5. märtsil 1938. Toonastest hoonesisestest ehitustöödest tegid suurema osa Võru tööstuskooli õpilased.