Tallinna linnavalitsus on otsustanud, et Pirita linnaossa Pirita jõe paremkaldale silla ja mere vahele plaanitava arenduse detalplaneeringule pole keskkonnamõjude hinnangut (KMH) vaja koostada.
Tallinna linnavalitsus märkis Ametlikes Teadaannetes ilmunud teates, et KMH-d pole vaja teha, kuna detailplaneeringuga ei kavandata olulise keskkonnamõjuga tegevusi, planeeringu elluviimine ei kahjusta kaitstavaid loodusobjekte ning see ei mõju negatiivselt Pirita loodusalale.
Detailplaneering teeb ettepaneku Pirita jõe ehituskeeluvööndi vähendamiseks, kuid see ei too kaasa olulist keskkonnamõju.
Juuli alguses algatatud detailplaneeringu eesmärk on Pirita linnaosas asuva Merivälja tee 1c ja Merivälja tee 1f kinnistute piiride ja maakasutuse muutmine ning ehitusõiguse määramine sotsiaalse suunitlusega kuni kolmekorruseline mitmefunktsionaalne hoone ehitamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti on kavas uuendada olemasolev kommertskai ja ehitada välja 41-kohaline jahtlaevade kai.
Tallinna linnavalitsuse teatel on planeeritavasse ärihoonesse kavandatud vabaajakeskus, sadamaruumid, ujula, spordiklubi, kauplus, purjespordikeskus, kohvik ja vetelpäästestaap. Detailplaneeringus käsitletava maa-ala suurus on 11,74 hektarit.
Detailplaneeringu koostamise algatamist taotles Liivi Port Services OÜ. Planeeringueskiisi koostas Optimal Projekt OÜ.
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.