• 09.07.09, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jõgevale rajatav puidust ja klaasist bussijaam saab nurgakivi

Ehkki Jõgeva bussijaama valmimistähtaeg on novembrikuus, võib ehitusfirma Eviko hoonega valmis saada juba septembri lõpuks, vahendab Tartu Postimees.
Täna asetatakse nurgakivi Jõgevale ehitavale bussijaamale, mis võib valmida märkimisväärselt varem ettenähtud lõptähajast, vahendab Jõgevamaa ajakirjanik Jaan Lukas. Teadaolevalt on Jõgeva tänaseni ainus maakonnakeskus millel bussijaam puudub.
Jõgeva ablinnapea Aare Olgo sõnul võib bussijaam valmis saada juba septembri lõpuks või oktoobri esimeseks pooleks. Lisaks 40-ruutmetrisele reisjate ootesaalile leiavad bussijaamas pinna ka bussijuhtide ooteruum, Gargobussi pakiruum ning tualetid, samuti inva-WC.
Olgo arvates on arhitekt Andres Lunge porojekeerinud Jõgevale omapärase väljanägemisega modernses stiilis bussijaama, mis harmoniseerub hästi viimastel aastatel märmisväärselt uuenenud Jõgeva kesklinna üldilmega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hoone nurgakivisilndrisse paigaldakse täna ehitamisega seotud dokumendid, Jõgeva sümboolikaga meened, maakonnaleht Vooremaa, ajaleht Postimees ning teisedki päevalehed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele