Bauhofi tegevjuht Jaanus Vihand ütles ehitusuudisted.ee-le, et nende kauplustes tõusis müügikäive ebaloogiliselt palju mõned päevad enne 1. juulit.
Vihandi sõnul oli müügikäive kuni 60 protsenti tavalisest kõrgem. Tema sõnul oli ostubuum üllatuslik, sest 10-20 protsendilised allahindlused ei üllata enam kedagi, ent kardetud 2protsendiline hinnatõus tõi nii palju ostjaid. „Reaalselt Bauhofis suuremal osal kaupadest hinnad ei tõusnud ning ilmselt ei tõuse pika aja jooksul,“ märkis ta.
Vihand polnud nõus sellega, et riik tegi kauplustele oma otsusega korraliku kampaania. Tema sõnutsi nõudis see otsus kauplustelt väga palju tehnilist lisatööd, mis tuli teha viie päeva jooksul. „Riigi poolt oli see rumal ja läbimõtlematu otsus, mis ei too ka kokkuvõttes täiendavat lisaraha, sest see kulub maksurevisjonide ja kohtuvaidluste peale,“ ennustas Vihand.
Seotud lood
Jaanuari alguses avati Tallinna Bauhofi kaupluses Drive-IN ladu ehk nn sissesõiduteenus, mis on sõiduauto või väikese kaubikuga kliendile võimaluseks saada kaup kätte otse laost.
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.