• 30.06.09, 18:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Villemson: arendusturul nõudlust on, tooteid pole

A&A Kinnisvara tegevjuht Aivar Villemson ütles, et praegusel arendusturul on probleem see, et pole häid tooteid.
Tema sõnul tuleb ehitada maju, kus on küttekulu kümme korda väiksem, ehk siis energiamaju. Samuti tuleb ehitada väiksemaid, st 90 ruutmeetriseid maju. „Kui küttekulu on majal neli tuhat krooni kuus, siis on loomulik, et sellistele majadele pole ostjaid. Keegi ei jõua maksta sellist kulu,“ märkis ta.
„Klassikalisteks arendusteks pole tõesti turgu. Uusi tooteid on vaja – energiasäästlikke, loodussõbralikke,“ märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele