• 19.06.09, 17:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uksed-aknad said tarbijailt kaebusi

Tarbijakaitse nõustamistelefonile tehti ehitusteenuste kohta mais 36 telefonikõnet, milles kurdeti ehituskvaliteedi üle – läbitilkuvad laed ning hallitus kortermajades, kehvasti paigaldatud aknad ja uksed jne.
Enim helistati kaugmüügi (internetikaubanduse) pärast.
Mööbli pärast helistati 48 korral.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 10:38
Tammer 30: Eesti väiketootjast Skandinaavia tööstuse usaldusväärseks partneriks
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele