• 19.06.09, 17:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uksed-aknad said tarbijailt kaebusi

Tarbijakaitse nõustamistelefonile tehti ehitusteenuste kohta mais 36 telefonikõnet, milles kurdeti ehituskvaliteedi üle – läbitilkuvad laed ning hallitus kortermajades, kehvasti paigaldatud aknad ja uksed jne.
Enim helistati kaugmüügi (internetikaubanduse) pärast.
Mööbli pärast helistati 48 korral.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.04.25, 16:34
Rohelisem fassaad Ruukkilt pakub esteetikat, kestvust ja väiksemat jalajälge
Tänapäevases arhitektuuris ei ole fassaad enam pelgalt hoone „nägu“, vaid osa selle identiteedist. Disain, vastupidavus ja jätkusuutlikkus on saanud võrdväärseteks väärtusteks. Ruukki disainprofiilid koos uute GreenCoat Pural BT pinnakatetega pakuvad arhitektidele ja arendajatele võimalust luua kestvaid, esteetilisi ja keskkonnasõbralikke fassaade.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele