• 19.06.09, 17:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uksed-aknad said tarbijailt kaebusi

Tarbijakaitse nõustamistelefonile tehti ehitusteenuste kohta mais 36 telefonikõnet, milles kurdeti ehituskvaliteedi üle – läbitilkuvad laed ning hallitus kortermajades, kehvasti paigaldatud aknad ja uksed jne.
Enim helistati kaugmüügi (internetikaubanduse) pärast.
Mööbli pärast helistati 48 korral.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:44
Eesti firma lubab välisvoodrilaudadele 50 aastat garantiid
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele