• 19.06.09, 17:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uksed-aknad said tarbijailt kaebusi

Tarbijakaitse nõustamistelefonile tehti ehitusteenuste kohta mais 36 telefonikõnet, milles kurdeti ehituskvaliteedi üle – läbitilkuvad laed ning hallitus kortermajades, kehvasti paigaldatud aknad ja uksed jne.
Enim helistati kaugmüügi (internetikaubanduse) pärast.
Mööbli pärast helistati 48 korral.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.04.25, 15:18
Optimus Systems: kuidas väike meeskond on kasvanud Eesti turvasektori liidriks
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele