Nii mõnedki tuntud ööklubide omanikud on valmis oma varast mõistliku hinna eest loobuma, kuna kiirelt vähenenud tarbijaskond paneb kahtluse alla meelelahutusäri jätkusuutlikkuse, kirjutab Pindi Kinnisvara äripindade vanemspetsialist Rein Ruusmann.
Viimaste kuude jooksul on ööklubide sissetulekud kiirelt vähenenud, sest üks esimesi kokkuhoiuallikaid on meelelahutus ning ka varem avaldatud uuringute kohaselt on eestlane pidu hakanud pidama pigem kodus, kui restoranides või ööklubides. Meelelahutussektor on sel kevadel, mil tarbijate kindlustunne rekordiliselt madalal, väga järsult kannatada saanud.
Isegi kui klientide arv ei olegi drastiliselt langenud, on probleemiks nende lühem ööklubis viibimise aeg ja sellest tulenevalt ka väiksem tarbimine. Ööklubide ukseesistele jäetud alkoholipudelid annavad tunnistust kokkuhoiupoliitikast, mida potentsiaalsed kunded viljelevad: õhtune jooginorm manustada vahetult enne ööklubisse sisenemist ning klubisiseselt tarbitakse võimalikult vähe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pakkumises olevate ööklubide hinnad jäävad vahemikku 3-5 miljonit krooni. Et iga ööklubi käibe- ja kliendistruktuur on erinev, võib mõni olla hetkel ülehinnatud, ent mõni pikemas perspektiivis kindlasti mitte. Ööklubide jaoks on lisaks kehvadele kevadkuudele tulemas ka iga-aastane suvine mõõnaperiood, seetõttu on enamus klubiomanikke valmis hinna osas tõsiseid läbirääkimisi pidama. Igal juhul on selge, et meelelahutusäridesse pikaajaliselt investeerida soovijate jaoks on ülisoodne aeg turule sisenemiseks.
Seotud lood
1Partner Kinnisvara vahendusel müüakse Tallinna Vanalinnas Müürivahe tänaval ööklubi 360°.
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.