Eile hommikul peatas Lääne teedekeskus materjaliveo Tarva karjäärist, et säästa nelja kilomeetri pikkust teelõiku, mis ühendab OÜ Kivikanduri hallatavat dolokivimaardlat Pärnu-Lihula maanteega.
Teega seotud probleemid häirivad ka kohalike inimeste igapäevast elu, kuna killustikku vedavad kallurid keerutavad kuivaga tolmu üles, kirjutab Pärnu Postimees.
Harjumaal Harkus registreeritud OÜ Kivikandurile on väljastatud maavara kaevandamise luba, mille alusel algas Tarva dolokivikarjäärist hoogne materjalivedu Virtsu sadama laiendusele.
Männiku naabertalu peremees ja Koonga vallavolikogu liige Targo Pikkmets ütles maanteeameti infole tuginedes teadvat, et nüüd sõidab Tarva teed päevas niisama palju autosid kui varem aastaga, mistõttu tee ei pea koormusele vastu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teedekeskus kehtesta teelõigule 3. juunist ajutise kiiruspiirangu 70 kilomeetrit tunnis, Kivikanduril on kohustus teelõik kapitaalselt remontida ja tolmuvabakatte alla viia.
Seotud lood
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.