• 05.06.09, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henkel Balti teenis 28 miljoni kasumit

Ehitus-, laiatarbe- ja tööstusliimide hulgimüügiga tegeleva Henkel Balti OÜ kasum kukkus mullu seoses tegevuskulude suurenemisega 27 protsenti.
Henkeli 2008. aasta käive oli 267,7 miljonit, mis jäi samal tasemele 2007. aastaga võrreldes. Kasumit teenis ettevõte 28,4 miljonit krooni. 
Müügitulu vähenes oluliselt alates 2008. aasta oktoobrist. Henkeli tootegruppidest kasvas enim pakendliimide müük – 40 % ja silikoonide müük – 24 %. Müük Läti klientidele kahanes 19 %, eesti klientidele 7,6 %, ent leedulastele müüdi 13,5 % enam.
Reklaami- ja turundustegevusse investeeris ettevõte möödunud aastal 13 miljonit krooni. Sügisel võeti seoses halvenenud majandusolukorraga vastu tegevuskulude kärpimise kava, millega kaasnes restruktureerimine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Töötajaid oli ettevõttes keskmiselt 72, kellele maksti töötasu välja 28 miljoni krooni eesti, aasta varem 2007. aastal töötas Henkelis keskmiselt 67 inimest, kellele maksti tasu 23,5 miljonit krooni. Üheliikmeline juhatus tasu ei saanud.
Ettevõte on 2009. aasta eesmärgiks võtnud käibe säilitamise, tunnistades, et see ei pruugi  täituda ning seetõttu plaanitakse  pöörata tähelepanu kulude kokkuhoiule ja optimeerimisele.
Mullu ostis firma maatüki Tartus Ravila Tööstuspargis, et rajada ehitussegude tehas. Tehasele pandi nurgakivi 2009. aasta märtsis ning tehase avamine on kavandatud aasta teise poolde.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele