• 25.05.09, 18:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pertens: Tänavu teedeehituses 1,5 miljardit puudu

AS Talter juhatuse esimees Sven Pertens loodab, et Euroopa Investeerimispangast (EIB) saadav laenusumma katab teedeehituses puuduoleva summa. 
„Kui see raha teede-ehitusse tuleb, on see abiks on kindlasti. Aga öelda, et sellega seoses oleks teedeehituses mingile järjele jõutud, on vara,“ märkis Pertens, kuuldes, et Rahandusministeerium allkirjastas täna 8,6 miljardi suuruse finantseerimisleppe, millest suur osa suunatakse teedeehitusse.
Pertensi hinnangul on teedesektorist sel aastal arvestuslikult puudu 1-1,5 miljardit. „Praegu firmad hinges ei püsi. Lootus tekib, kui puuduolev osa tuleb laenu kujul juurde, ent seda eeldusel, kui muud raha (aktsiisi) ei suunata mujale,“ arutles Pertens, kelle arvates ei oleks laenuabist sellisel juhul kasu.
„Viimase pooleteist aasta jooksul, kui see kõvem lahing siin on toimunud, on kümnest suuremast teede-ehitajast kolm oma tegevuse lõpetanud, ja ma ei imestaks, kui ka neljas kohe lõpetab,“ kirjeldas ta sektori hetkeseisu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele