Kahe aasta pärast peaks kõigil soovijatel olema võimalik minna merele või tulla merelt Lõmala sadama kaudu, mille rekonstrueerimist toetas EAS 13,4 miljoni krooniga, vahendab Saarlane.ee.
Sellega saaks oma sadama ka see atraktiivne rannapiirkond. Praegu tuleb kasutada kas teisel pool Sõrve säärt asuvat Mõntu sadamat või Põhja-Saaremaal paiknevat Veere sadamat. Lõmala jääb nende kahe vahele.
MTÜ Lõmala Sadam, mille taga seisavad nii Salme vald kui ka erainvestorid, sai ettevõtluse arendamise sihtasutuse (EAS) piirkondade konkurentsivõime tugevdamise programmist toetust 13,4 miljonit krooni. Erainvestorid lisavad veel 2,4 miljonit. Selle raha eest peaks aastaks 2011 täiesti valmis saama nii sadama kui ka külastuskeskuse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?