Sisustus.ee soovitab sisustus- ja muudel poodidel osaliselt või täielikult kolida Internetti. Peamiseks põhjuseks on kokkuhoid tööjõu- ja turunduskuludelt ning kallilt rendipinnalt.
Tänased ostjad on koondunud Internetti - populaarseimates internetikeskkondades on oluliselt rohkem kasutajaid kui enamikel poodidel külastajaid.
"Internetti kolimise peamine argument on sääst rendikuludelt - kuna enamik reaalseid oste toimib niikuinii läbi kataloogi, siis selle asemel, et tutvustada kliendile tooteid suurel salongipinnal, saab seda edukalt ja palju odavamalt teha läbi Interneti," ütles Sisustus.ee müügidirektor Mihkel Hõbejõgi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.