Tänavusel suurimal tee-ehitusel, Kukruse-Jõhvi maanteelõigul, kasutatakse umbes miljon tonni põlevkivitootmise aherainet, kirjutab Maaleht.
Eesti Põlevkivi on aheraine kasutamisest väga huvitatud, kuna seeläbi on võimalik vähendada jäätmete ladestamise eest võetavat maksu. Seni pole aherainet nii suurte teede ehitamisel kasutatud, vahendas ERRi uudisteportaal.
Miljon tonni põlevkivitootmise jääke ehk paekivist, merglist ja liivalaadsest materjalist koosnevat materjali kulub Tallinna-Narva maantee seitsmekilomeetrisele lõigule rajatavate teemullete aluskihiks. See on kasulik nii kaevandusfirmale ja tee-ehitajatele kui ka keskkonnale.
"See tähendab, et siin Kohtla-Jäve ja Jõhvi naabruses ei ole vaja avada uut lubjakivikarjääri, et toota killustikku," tõi Eesti Põlevkivi juhatuse liige Kalmer Sokman välja ühe suurima plussi.
Seotud lood
Auto parkimine ei pea olema keeruline ja aeganõudev protsess. Entringo pakub sujuvat ja mugavat parkimiskogemust, mis garanteerib kiire läbipääsu parklasse. Entringo on Hansabi välja töötatud piletivaba parkimis- ja läbipääsusüsteem, mis võimaldab kliendil parkimisalale pääseda ilma füüsilisel kujul piletit omamata. Süsteemi on sisse ehitatud numbrituvastus, mis parkimisloaga numbrimärki tuvastades automaatselt tõkkepuu avab. See võimaldab inimesel kiiresti ja takistusteta parkimisalale jõuda. Entringo lahendust saab kasutada ka läbipääsu kontrollimiseks. Seda on võimalik seadistada nii, et alale pääsevad vaid selleks volitatud isikud.