Espaki Tartu poe juhataja Ülle Juhkam ütles ehitusuudised.net-le, et värve ostetakse tänavu sisuliselt sama palju kui eelmisel aastal samal ajal.
Ta märkis, et eelkõige ostavad värve just eraisikust kliendid. „Ostetavad kogused ühe kliendi kohta on väikesed - on tunda, et inimesed värskendavad oma elamist, kliente on rohkem,“ märkis ta.
Juhkam lisas veel, et muutunud on poes käimise kellaaeg. Kui varem käidi enamasti õhtuti või nädalavahetusel, siis nüüd käiakse palju just argipäeviti ning keset päeva. Seejuures on suurenenud inimeste hinnatundlikus.
„Meil on kogu aeg mõnel värvil kampaaniahind. Lisaks sellele uuritakse palju, kas saab suurema koguse puhul allahindlust,“ märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?