Espaki Tartu poe juhataja Ülle Juhkam ütles ehitusuudised.net-le, et värve ostetakse tänavu sisuliselt sama palju kui eelmisel aastal samal ajal.
Ta märkis, et eelkõige ostavad värve just eraisikust kliendid. „Ostetavad kogused ühe kliendi kohta on väikesed - on tunda, et inimesed värskendavad oma elamist, kliente on rohkem,“ märkis ta.
Juhkam lisas veel, et muutunud on poes käimise kellaaeg. Kui varem käidi enamasti õhtuti või nädalavahetusel, siis nüüd käiakse palju just argipäeviti ning keset päeva. Seejuures on suurenenud inimeste hinnatundlikus.
„Meil on kogu aeg mõnel värvil kampaaniahind. Lisaks sellele uuritakse palju, kas saab suurema koguse puhul allahindlust,“ märkis ta.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.