Lääne Teedekeskus viib sel aastal tolmuvaba katte alla 25 km kruusateid, pikim teelõik tehakse ära kümne kilomeetri pikkusel teeotsal Lõu ja Jämaja vahel.
"See on päris hea tulemus, arvestades majanduslikku olukorda,” ütles Oma Saarele Lääne Teedekeskuse Saaremaa esinduse juhtivspetsialist Toomas Magus. Lisaks Lõu ja Jämaja vahelisele 10 km pikkusele teelõigule läheb Sõrves katte alla ka 1,9 km pikkune Kaimri–Lõu teelõik, mille tulemusel tekib võimalus suuremale osale Sõrvest ring peale teha tolmuvabalt.
Sel aastal jätkub ka Põhja-Saaremaal rannamaantee pindamine, mille raames saab tänavu suvel mustkatte seitsme kilomeetri pikkune teelõik Parasmetsa ja Metsküla vahel. Mustjala–Kihelkonna–Tehumardi teel läheb katte alla aga 6,3 km pikkune Tiirimetsa–Riksu lõik.
Saaremaa kõige mahukam teetöö sel aastal on aga Kuressaare ringtee teise osa rekonstrueerimine, mille käigus ehitatakse muuhulgas ringristmikuks ümber ringtee ja Pika tänava ristumiskoht piimatööstuse juures.
Seotud lood
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.