Heltermaa ja Rohuküla sadamate direktor Riho Sõrmuse sõnul algavad sadamates tööd aprillis-mais ja lõpevad oktoobriks.
ASi Saarte Liinid arendusdirektor Peeter Oopkaup ütles, et tööde algus sõltub jääminekust, aega võtab ka akvatooriumi kontrollimine, et oleks tagatud laevade ohutus, vahendas Hiiu Leht. Tööd sadamates peavad lõppema 30. septembriks
"Esimesest oktoobrist tuleb uus laev ja selle vastuvõtmiseks peab kõik valmis olema," selgitas Oopkaup.
Heltermaa sadama parvlaeva ooteala laiendavad AS Aspi ja AS Eesti Ehitus. Töid tehakse 14,6 mln kr ulatuses. Rohuküla uue 9,8 mln kr maksva kahekorruselise sadamaterminali rajavad Insenerehituse AS ja AS Koger & Partnerid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sel ajal tuleb reisijail sadamates taluda mõningaid ebamugavusi, näiteks sõita asfaldi asemel killustikul või jälgida liikluse ümbersuunamisi. Ka parvlaevade randumiskohti muudetakse lähiajal.
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.