16. märts 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pankroti korral on garantii juhi hea tahte küsimus

Borg Mööblisalongi juht Mart Jõhvikas ütles ehitusuudised.net-le, et kui mööblimüüja pankrotti läheb, siis on garantii ainult tegevjuhi hea tahte küsimus.

„Kui pankrotis mööblimüüja vahetab tegevusala ning hakkab näiteks ravimeid müüma, siis tal on üsna ükskõik,“ ütles Jõhvikas. Küsimusele, mida tema teeks, ütles Jõhvikas, et pankroti korral organiseeriks ta mõne teise firma kaudu remondi. „Sõltub, mis juhtub, kui ööklubis on mööblis suitsuga auk, siis ma ei tegeleks. Ent kui diivanis vedru välja kargab, siis organiseeriksin remondi,“ märkis ta.

Tema sõnul on garantii kaks aastat. Küsimusele, kas mööbli puhul antakse ka eluaegset garantiid, vastas ta eitavalt.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785