16. märts 2009

Pankroti korral on garantii juhi hea tahte küsimus

Borg Mööblisalongi juht Mart Jõhvikas ütles ehitusuudised.net-le, et kui mööblimüüja pankrotti läheb, siis on garantii ainult tegevjuhi hea tahte küsimus.

„Kui pankrotis mööblimüüja vahetab tegevusala ning hakkab näiteks ravimeid müüma, siis tal on üsna ükskõik,“ ütles Jõhvikas. Küsimusele, mida tema teeks, ütles Jõhvikas, et pankroti korral organiseeriks ta mõne teise firma kaudu remondi. „Sõltub, mis juhtub, kui ööklubis on mööblis suitsuga auk, siis ma ei tegeleks. Ent kui diivanis vedru välja kargab, siis organiseeriksin remondi,“ märkis ta.

Tema sõnul on garantii kaks aastat. Küsimusele, kas mööbli puhul antakse ka eluaegset garantiid, vastas ta eitavalt.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688