Eesti Ehituse nime vahetamise soov on seoses rahvusvahelise äriga mõistetav, ütles nimevahetuse läbi teinud ehitusmaterjalide ja aiakaupade müügiketi Bauhof (Ehitus Service OÜ) tegevdirektor Jaanus Vihandi.
„Eesti Ehitus näeb, et see on liiga Eesti-keskne ja tahab ettevõtet teha rahvusvahelisemaks. Bauhofil ei olnud üks-ühele sama eesmärk aga natuke kattus küll,“ nentis Vihandi ning lisas, et rahvusvahelisele turule tungimiseks ja tegutsemiseks on ikkagi vaja nime, mis sinna sobiks.
„Meie oleme nimevahetusega väga rahul, nimevahetus on õnnestunud, kaubamärk on väga hästi turul vastu võetud,“ ütles Vihandi, kelle sõnul tehti selleks ka ise palju tööd. „See on igati õigustanud ennast," võttis Vihandi Bauhofi nimevahetuse kokku.
Tegevdirektori sõnul tekib mingisugune tagasilöök firma tuntusele kindlasti, aga selleks peab valmis olema.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti Ehitus kutsub kokku aktsionäride erakorralise koosoleku, et muuta ettevõtte nimi. Põhjuseks tuuakse ärinime Eesti-kesksus ning seetõttu tehakse erakorralisel koosolekul ettepanek valida ja kinnitada uus nimi, mis häälduselt, kirjapildilt kui ka sisuliselt oleks tähenduslikult rahvusvahelisem.
Erakorraline aktsionäride koosolek toimub 26. märtsil.
Seotud lood
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.