• 11.02.09, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rautakesko käive Eestis ulatus 1,3 miljardi kroonini

K-rauta kaubamärgi all ehituskauplusi opereeriva Rautakesko ASi käive ulatus eelmisel aastal 1,273 miljardi kroonini, selgub ettevõte esialgsetest auditeerimata majandustulemustest.
K-rauta jaemüük kasvas 2008. aastal 9 protsendi võrra. Kogumüügi 12 % languse tingis äriklientide müügimahtude vähenemine. Ettevõte lõpetas majandusaasta kasumiga, mille suurus avaldatakse auditeeritud majandusaasta aruandes.
Rautakesko ASi juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul on äriklientide müügimahtude kahanemine ootuspärane ja seotud üldise langusega ehitussektoris. ”Pean oluliseks, et meil õnnestus samal ajal kasvatada oma turuosa ja mahtu müügis eraisikutele, seda eeskätt tänu kauplustevõrgu laiendamisele ja edukatele turunduskampaaniatele,“ lausus Ivask.
Rautakesko avas 2008. aastal Eestis kolm uut kauplust: Võrus, Rakveres ja Kuressaares ning alustas ettevalmistustega uue kaupluse avamiseks Valgas 2009. aasta kevadel. Kaubagruppidest kasvas 2008. aastal K-rauta poodides enim sisustus- ja aianduskaupade müük. Märkimisväärse osakaalu saavutasid K-rauta nn. omabrändid – Cello ja Fiorini sisustustooted ning Profi ja FXA tööriistad. Suure populaarsuse saavutas ka tasuta sisekujundaja teenus, mida K-rauta pakub oma klientidele Tallinnas Tondi kaupluses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Alo Ivask märkis, et viimasel aastal võib selgelt märgata klientide ostukäitumise muutumist ja K-rauta on püüdnud sellega arvestada. „Meie populaarseimaks müügikampaaniaks on kujunenud Säästuremondi kampaania, mis aitab kliendil leida mõne eluruumi, näiteks köögi või vannitoa remondi tarvis tervikliku ja soodsa lahenduse. Ka 2009. aasta märksõnaks on ehituskaupluste jaoks kindlasti kodune remont ja selle tarvis soodsate terviklahenduste pakkumine,“ märkis Ivask.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:44
Eesti firma lubab välisvoodrilaudadele 50 aastat garantiid
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele