13. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reinaas: Merko uus nimevalik pole õnnestunud

Reklaamifirma Zavod BBDO tegevjuht Marek Reinaas ütles ehitusuudised.net-le, et Merko Grupi asemel Riverito nimeks võtmine pole eriti õnnestunud valik.

„Firma  nimest võiks ettevõtte tegevuse kohta midagi välja lugeda,“ arvas ta ning pidas „Riveritot“ mitte kõige paremaks valikuks.

Reinaas ütles, et nime vahetamine ei aita firmat kõigis tema hädades. „Põhimõtteliselt on nime muutus Merko jaoks õige otsus maine parandamisel, ent see ei tohi jääda ainsaks sammuks. Nime vahetamine üksi ei aita,“ märkis reklaamispetsialist.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785