Reklaamifirma Zavod BBDO tegevjuht Marek Reinaas ütles ehitusuudised.net-le, et Merko Grupi asemel Riverito nimeks võtmine pole eriti õnnestunud valik.
„Firma nimest võiks ettevõtte tegevuse kohta midagi välja lugeda,“ arvas ta ning pidas „Riveritot“ mitte kõige paremaks valikuks.
Reinaas ütles, et nime vahetamine ei aita firmat kõigis tema hädades. „Põhimõtteliselt on nime muutus Merko jaoks õige otsus maine parandamisel, ent see ei tohi jääda ainsaks sammuks. Nime vahetamine üksi ei aita,“ märkis reklaamispetsialist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.