• 13.01.09, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reinaas: Merko uus nimevalik pole õnnestunud

Reklaamifirma Zavod BBDO tegevjuht Marek Reinaas ütles ehitusuudised.net-le, et Merko Grupi asemel Riverito nimeks võtmine pole eriti õnnestunud valik.
„Firma  nimest võiks ettevõtte tegevuse kohta midagi välja lugeda,“ arvas ta ning pidas „Riveritot“ mitte kõige paremaks valikuks.
Reinaas ütles, et nime vahetamine ei aita firmat kõigis tema hädades. „Põhimõtteliselt on nime muutus Merko jaoks õige otsus maine parandamisel, ent see ei tohi jääda ainsaks sammuks. Nime vahetamine üksi ei aita,“ märkis reklaamispetsialist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele