Reklaamifirma Zavod BBDO tegevjuht Marek Reinaas ütles ehitusuudised.net-le, et Merko Grupi asemel Riverito nimeks võtmine pole eriti õnnestunud valik.
„Firma nimest võiks ettevõtte tegevuse kohta midagi välja lugeda,“ arvas ta ning pidas „Riveritot“ mitte kõige paremaks valikuks.
Reinaas ütles, et nime vahetamine ei aita firmat kõigis tema hädades. „Põhimõtteliselt on nime muutus Merko jaoks õige otsus maine parandamisel, ent see ei tohi jääda ainsaks sammuks. Nime vahetamine üksi ei aita,“ märkis reklaamispetsialist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.