Rautakesko turundusjuht Annika Oja ütles ehitusuudised.net-le, et kodumaiste ehitusmaterjalide hinnad oluliselt ei lange, sest tootjate sisendid ei ole odavnenud.
„Samas on võimalik, et hinnalangus toimub importkauba sortimendis, sest jaemüüjad otsivad jätkuvalt odavamaid tarnijaid. Suurenenud on tarbija ootused odavmüükidele ning allahindluste hulk on suurenenud,“ märkis ta.
Oja andmetel on Rautakesko müük äriklientidele kahanenud, kuid kasvanud on müük jaeklientidele. Seda põhjustel, et ehitustrend on asendunud enam remondiga ja inimeste kodune remondivajadus pole kadunud.
Ka Rautakesko tootevalik keskendub aina rohkem erakliendile, pakkudes soodsaimat ostukorvi ja isetegemiseks sobivaid kaupu.
Tootegrupina on kukkunud üldehitusehitusmaterjalide müük, samas kasvasid aiakaupade, siseviimistluse ja sisustuse kaubarühmad, kus oluliseks konkurentsieeliseks loeme ka Rautakesko kontserni oma brändi Cello soodsat hinnakujundust ja aina laienevat omanäolist valikut, ütles Oja.
Rautakesko on aasta jooksul arendanud kauplustevõrku, mille tulemusena on vaatamata ehitussektori langusele keti turuosa kasvanud.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.