Rautakesko turundusjuht Annika Oja ütles ehitusuudised.net-le, et kodumaiste ehitusmaterjalide hinnad oluliselt ei lange, sest tootjate sisendid ei ole odavnenud.
„Samas on võimalik, et hinnalangus toimub importkauba sortimendis, sest jaemüüjad otsivad jätkuvalt odavamaid tarnijaid. Suurenenud on tarbija ootused odavmüükidele ning allahindluste hulk on suurenenud,“ märkis ta.
Oja andmetel on Rautakesko müük äriklientidele kahanenud, kuid kasvanud on müük jaeklientidele. Seda põhjustel, et ehitustrend on asendunud enam remondiga ja inimeste kodune remondivajadus pole kadunud.
Ka Rautakesko tootevalik keskendub aina rohkem erakliendile, pakkudes soodsaimat ostukorvi ja isetegemiseks sobivaid kaupu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tootegrupina on kukkunud üldehitusehitusmaterjalide müük, samas kasvasid aiakaupade, siseviimistluse ja sisustuse kaubarühmad, kus oluliseks konkurentsieeliseks loeme ka Rautakesko kontserni oma brändi Cello soodsat hinnakujundust ja aina laienevat omanäolist valikut, ütles Oja.
Rautakesko on aasta jooksul arendanud kauplustevõrku, mille tulemusena on vaatamata ehitussektori langusele keti turuosa kasvanud.
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.