• 05.01.09, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu on mures sillaehituse pärast

Tähtvere vallavalitsuse maa- ja keskkonnaspetsialisti Tiiu Tuuga arvates võib kavandatav Tiksoja liiklussõlm, mis seotakse Kvissentali sillaga, halvendada ülemäära kohalike elanike keskkonda.
Tuugat teeb murelikuks, et Tartu teedevalitsus ei kaalu enam liiklussõlme kahe väga erineva eskiisvariandi vahel, vaid on keskendunud lõunapoolsele lahendusele ning tellis põhjaliku keskkonnamõju hindamise ainult sellele, kirjutas Tartu Postimees.
«Tunduks normaalne, et teekoridor leitaksegi keskkonnamõju hindamisega, aga lõunapoolne koridor on teedevalitsuse sisese otsusega juba heaks kiidetud,» rääkis Tuuga, «paraku läbib lõunapoolsem lahendus väljakujunenud asumit. Kaalukeel tundub olevat suurem mugavus tartlastele.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele