• 09.12.08, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÜKS KÜSIMUS: Miks Arco Vara tegeleb keskkonnaehitusega?

Arco Vara sõlmis 60 miljoni kroonise lepingu Emajõe ja Võhandu jõe valgala veemajandusprojekti raames  joogiveerajatiste projekteerimis- ja ehitustööde kohta. Kas sellise rajatise ehitusprojekt on Arco Varale pigem uudne?
Vastab Arco Vara ehitusdivisjoni juht Priit Hainoja:
Arco Ehitus on ehitanud ning on ehitamas sarnaseid keskkonnaehituse objekte nii Saaremaal kui ka Matsalus, seega ei ole see teema kindlasti uudne. Samuti ehitame keskkonnaehituse objekte Lätis. Arco Ehitus on aasta jooksul tõhustanud ettevõtte tööprotsesse, mis annab võimaluse aktiivselt osaleda kontsernivälistes hangetes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 18:04
Millised on olnud materjalide tarnete väljakutsed Rail Baltica trassi ehitamisel?
Elektrimaterjalide hulgimüüja W.EG. Eesti ja kaablitootja Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele