• 09.12.08, 14:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ettevõte ehitab Stockholmi veealuse tunneli

BLRT Gruppi kuuluv ettevõte Marketex sõlmis lepingu metrootunneli ehitamiseks Stockholmi linnas, 300 meetri pikkune tunneli osa ehitatakse Mälari järve vee alla, vahendab Postimees.
Tunnel ehitatakse kolmest 107 meetri pikkusest, 20 meetri laiusest ja 10 meetri kõrgusest metallkonstruktsioonist. Iga neist kaalub 800 tonni. Metallkonstruktsioone planeeritakse valmistada ASi BLRT Grupp tsehhis, mis on varustatud vettelaskmise mehhanismiga.
Marketexi jaoks tähendab see tellimus suuremaid võimalusi konkureerimaks Põhjamaade infrastruktuuride ehitamise turgudel.
Ehituse peatöövõtja on kahe suurima Lääne-Euroopa ehitusfirma ZÜBLIN ja Pihl&Son ühendus JV Söderströmstunneln HB.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tunneli projekteeris maailmaliider disainialases nõustamises COWI. 
Projekti kogumaksumus on ligi 150 miljonit Eesti krooni.
 

Seotud lood

Töökuulutused
  • 21.10.25, 13:13
Embach otsib objektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 04.11.2025

Viimased uudised

Uudised
  • 24.10.25, 07:00
Pangad suhtuvad eramute kasutusloa kaotamisse ettevaatliku optimismiga
Uudised
  • 24.10.25, 06:45
Trev-2 jõudis ainuomaniku all üle mitme aasta kasumisse. “Oleme põhjast läbi käinud”
Uudised
  • 23.10.25, 15:21
Selgus Viljandi bussijaama ja Selveri arhitektuurivõistluse võitja
Uudised
  • 23.10.25, 13:43
Ehitussektori hinnatõus toob kinnisvara hinnatõusu
Uudised
  • 23.10.25, 10:16
Hundipea arendaja hakkab vanadest majadest tegema uusi
Uudised
  • 23.10.25, 09:52
Roosimaa: kättesaadavus ei tähenda, et korter Toompeal peab maksma sama palju, kui Maardus
Muudaks büroohoonete otstarvet? Roosimaa: kui võrrelda vanemaid B ja C objekte ja uuemaid A klassi büroohooneid, siis võib juhtuda, et vanem objekt on isegi paindlikum. Poliitikud ja ametnikud - siin on Teile mitu mõttekohta!
Uudised
  • 23.10.25, 07:00
Vajadus büroopindade kasutusotstarbe muutmiseks on olemas
Riim: Meie turu tüüpne eluase on magalapiirkonna tüüpkorter, mitte Kalamaja mereäärse uusarenduse luksuskorter, ja magala tüüpkorter on keskmist palka teenivale leibkonnale vägagi kättesaadav
Uudised
  • 22.10.25, 14:15
Everaus loob puitelementidest uusarenduse

Hetkel kuum

Ülemiste terminali ehitus.
TOP
  • 15.10.25, 12:00
Taristuehitajate TOPi liidrid hingavad Rail Baltica hapnikku
Konverentsi moderaator Kaarel Kose ja trasnspordiameti peadirektor Priit Sauk.
Uudised
  • 17.10.25, 09:00
Suur galerii: Taristuehituse konverents 2025
Elektriehituse TOP: konkurents tiheneb, võidavad kiired kohanejad
TOP
  • 21.10.25, 09:00
Elektriehituse TOP: konkurents tiheneb, võidavad kiired kohanejad
GRIK Ehitus ja Ehitustrust ehitavad DSV Vaela terminali
Uudised
  • 20.10.25, 07:43
GRIK Ehitus ja Ehitustrust ehitavad DSV Vaela terminali
KMG Infrast võttis aukirja vastu Urmas Prants Taristuehituse konverentsil.
Uudised
  • 16.10.25, 07:20
KMG Infra: suutsime võita “õiged”projektid
Ehitus5ECO üks omanik ja juhatuse liige Margo Padar peab osade konkurentide tegevust liiga riskantseks.
Saated
  • 16.10.25, 12:31
Ehitus5ECO juht hoiatab: peatöövõtjad riskivad praegu liiga suurelt
“Kahtlemata külvaks see häda ja õnnetust”
Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar ja Tallinna Linnaplaneerimise Ameti juhataja Martin Karro.
Uudised
  • 22.10.25, 10:45
Kinnisvaraarendaja ja planeerimisameti juht tegid kokkuleppe
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.
Töökuulutused
  • 21.10.25, 13:13
Embach otsib objektijuhti

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele