Mehikoorma sadamasse ehitatakse Pihkva turistide püüdmiseks piiri- ja tollipunkt, Emajõe veetee saab tänu Tartumaa omavalitsuste koostööle hulga uute paadisildade võrra rikkamaks.
Kui projekti peamine eesmärk on piirkonna vee- ja loodusturismi arendamine, siis koostöös Venemaaga võib liinil peagi liikuma hakata ka Pihkva turistilaev, vahendab Eesti Päevaleht.
Sadamate ja paadisildade arendaja on Tartumaa omavalitsuste liit, mille osapoolte loodud sihtasutuse Emajõe Jõeriik esindaja Viktor Nukka sõnul kulub projektile esialgsel hinnangul umbes 50 miljonit krooni.
Teiste seas kuuluvad Emajõe-Peipsi-Velikaja veeteele kavandatud rajatiste sekka Tartus asuva Sõpruse silla paadisild, kümme Väike-Turu paadisilda ja Vana-Ihaste paadisadam – Nukka sõnul on sildumiskohad mõeldud eelkõige väikepaatidele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?