14. november 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Väljaprinditud kuulutused - uus nipp kauplemiseks

Kinnisvaraostjad on end turuga väga põhjalikult kurssi viinud ja kasutavad hinna alla kauplemisel muude nippide kõrval ka turustatistikat, millega püütakse müüjat mõjutada, kirjutab ekspresskinnisvara.ee

„Paljud kinnisvarahuvilised ei tahtnud ega jõudnudki tõusva turu tingimustes endale turul toimuvat lõpuni selgeks teha. Oluline oli vaid ostmisprotseduur iseenesest, sest juba järgmisel päeval võis huvipakkuv objekt müüdud olla,” selgitab Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman.

„Praegusel langeval turul, kus müügipakkumisi on enneolematult palju ning ostjatel seetõttu ka aega rahulikult oma otsust kaaluda, on nad teinud turul toimuva endale üksipulgi selgeks ning püüavad teadmisi ka hinnaläbirääkimistel ära kasutada.”

Harvad pole juhtumid, kus potentsiaalne ostja virutab müügiobjekti külastades piirkonna teised pakkumised lauale ning hakkab väitlema, et antud objekt peaks maksma vähem, vastasel juhul pöördub ta lihtsalt sarnaste pindade müüjate poole, kes samuti kümnete kaupa oma kinnisvara kuulutavad. Kõige levinumaks algallikaks on ostjatel mõne populaarse internetikeskkonna kinnisvaramüügikuulutused.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688